tisdag 5 mars 2013

Lägenheten 2.0

Det efterlängtade lägenhetsinlägget kommer här nu då!
Vi kom i kontakt med en svensk mäklare vid namn Tommy som gav oss en del lägenheter att välja mellan och vi kollade på en del av dem också. De flesta vi kollade på vart vi förtjusta i men de var antingen för dyra eller för små... Tills han kom med denna som han fått genom en spansk mäklarfirma.
Fakta: svensk 3a (spansk 2a då de bara räknar sovrummen här nere), endast en toalett, kök, balkong (sol från kl11 - solnedgång). Vardagsrummet har blivit Johnnys rum medans jag och Martin tog de andra två rummen. Då även om det är en tvåa så är det inga som delar rum! Tyckte att vi löste det smidigt där. 500 euro i månaden med vatten inkluderat, sen tillkommer elräkningen.
Har bott där den i fredags nu då och hittills trivs jag verkligen jättebra.

 De obligatoriska bilderna:



En av anledningarna till att det inte blir så mycket uppdaterat här är att jag inte känner mig lika beroende av internet längre, p.g.a. detta sätter jag mig inte på ett internetcafé så ofta som innan. För tillfället har vi inget internet i lägenheten heller, känner som sagt inte behovet. Ska försöka uppdatera oftare men det kommer bli mer och mer textinlägg och mindre bilder.

HEJ SÅ LÄNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar