fredag 19 april 2013

Bränd rygg och snuva

Förra helgen blev lika härlig som jag förväntade mig. Brände mig iofs som satan på ryggen (heeeeela ryggen..!) i lördags. Det har inte läkt helt ännu men nu har det börjat klia på det värsta ställena så det är väl på bättringsvägen. Jag har dock en massa fina bilder från i söndags när jag satt på stranden, i skuggan, och fotade. Tänkte Inte göra en "favorit" i repris från lördagen. I alla fall, de bilderna får komma upp någon annan gång.

Jag var även lite snuvig i början på veckan så stannade hemma från jobbet. Som "tur" väl var så har Martin sagt upp sig från jobbet så jag hade någon att umgås med så jag slapp sitta hemma själv med min sjukdom. Det som är det mest irriterande med det jag åkt på nu är att det endast satt sig i näsan och på halsen, precis de områden som är viktiga för telefonförsäljning. Så även om jag känner mig pigg i övrigt kan jag inte göra ett bra jobb...

Jag har en massa att göra direkt efter jobbet idag också! Packa, handla, ta ut pengar... För ja kära vänner, det ser inte bättre ut än att jag ska på en weekend till Tangier med sju av mina nyfunna vänner (+Martin). Tangier ligger inte ens på denna kontinenten utan vi ska bege oss över Medelhavet till Afrika och då Marocko!
Ta det lugnt Mormor, jag överlever!

Hör av mig när vi återvänder på söndag. Adiós!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar