tisdag 9 april 2013

Veckan under total lycka

Nu är det dags att försöka hitta tillbaka till vardagen, lättare sagt än gjort säger jag till det. Familjen åkte hem i fredags och efter det har jag haft en superhelg! Men det har inte blivit mycket matlagande eller städande trots avsaknaden av besök som man kan tro. Jag har hamnat på den lata sidan kan man säga, usch! Nu menar inte jag på att jag är den mest energiska i vanliga fall heller men ja...


I alla fall! Har lite bilder från familjens semester, inte en massa men det ger er ändå en bild på hur stämningen var här nere. Det är blandat med brorsans bilder. Jag glömde även kameran på dagarna med dåligt väder så det ser ni inget av, haha! En tripp till Malaga som då är alla stadsbilder.












Det kommer att komma upp lite bilder från helgen också, vi var i princip alla tjejer från jobbet och hittade på saker. Liten utflyckt till tjuren (för mig och Vickan var det andra gången) och sen matlagning och fest och grejer. Riiiiktigt trevlig helg, men som sagt: Återkommer med det.

Hajdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar