måndag 2 september 2013

Mellanvångsvägen - Lund

Ja, ytterligare lite bilder här då. Nu har jag även inkluderat resten av lägenheten, tycker även att mitt rum ser annorlunda ut i dagsljus så det får ni också ta del av. Ni ser säkert vad bilderna föreställer men kan förtydliga det för er ändå. Designen får jag hylla Jonna för då hon flyttade in en vecka tidigare än jag och fick därav den stora äran att ställa iordning allt. Applåder!

Vardagsrum och där allt tv-tittande kommer att äga rum.
TVn! Och där ser ni även dörren ut till vår lilla terass.
Här är den bildande hörnan, undra när vi kommer att använda den..?
En glimt in i mitt rum från vardagsrummet och den fina avskärmningsväggen bakifrån.
Köket, går i grönt och vi har röda säten på stolarna... Hur tänkte vi där? Haha!
Disken och kylskåpet! Vi har inte hunnit äta så mycket så det är kopiösa mängder disk än.
Lilla mysiga toaletten, absolut lagom skulle jag vilja kalla den.

Här är dagsbilderna på rummet, inget ni inte sett tidigare:




1 kommentar:

  1. Hej,

    Kan man fråga var du har köpt dina fina avskärmningsväg?

    Mvh,
    Kaveh

    SvaraRadera