lördag 16 november 2013

Working 14-19 (omtenta)

God morgon världen! Grå och mulen som vanlig... Vad skulle jag förvänta mig en dag i November?

Dagens väder reflekterar väl mitt humör en aning, eller så är det bara grått för att jag är så trött? Idag är det dags för omtenta för min del. Resten ligger kvar i sina sköna sängar (det skulle jag gjort om inte annat kom ivägen) och njuter av första dagen på helgen. En del är säkert bakis efter gårdagens bravader och andra njuter bara av att vara lediga. Det konstiga är att jag faktiskt har varit (tagit) ledigt den senaste veckan för att lägga den på att plugga så idag känns inte riktigt som en lördag utan som vilken dag på veckan som helst. Vilket är positivt antar jag annars hade detta varit mycket jobbigare.
Just nu försöker jag dricka mitt skållhetta te i hopp om att piggna till lite, bege mig till affären för att sen göra mig lite tentakäk och kolla över det sista. Annars ser allt ut som vanligt, jag ser ut som jag brukar, min dator ser ut som den brukar, min dygnsrytm är ut balans (som den brukar) osv. 

Jag vet att jag är dålig på att skriva. Tycker att det blir tråkigt med enbart textinlägg och några bilder tar jag ju knappt nu för tiden... Bear with me!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar