tisdag 18 februari 2014

En gammal goding

Tog inte lång tid innan jag halkade efter ser ja. Haha!

Var hemma en snabbis i helgen, som de som läser säkerligen redan vet. Farfar fyller hela 70 år idag (så det var det som firades i lördags) med middag och trevligt sällskap. Hann även med att träffa mormor och morfar, åt våfflor och spelade kort.

Umgicks med mamma och pappa resten av tiden ungefär, satt och letade upp bilder till Alex student som nalkas. Det var en massa bebisfoton, semesterbilder och nakenchockar. Riktigt trevligt måste jag säga, även om det inte var så längesedan jag gick igenom dem för min egen vinning så att säga, vi var så söta förr i tiden. Det är synd att mammas fotograferande började bedarra ju äldre vi blev...

(förra)VECKANS CITAT: "Vi är vana vid att människor förhånar vad de inte förstår" - Johann Wolfgang von Goethe

Hittade i alla fall en gammal goding som jag fick möjligheten att fota och ville dela med mig av. Den är från en resa ner till Egypten familjen gjorde när jag och Alex fortfarande var små. Bär en klänning som pappa fick pruta sig till och det var inte lätt vill han påminna mig om, nu ligger den på golvet där hemma...


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar