onsdag 19 mars 2014

Kort men gott

Nu har jag redan hamnat efter då ja... Är rätt trött och sådär av någon konstig anledning så orkar inte med speciellt mycket nu för tiden så får försöka följa upp er med något intressant någon annan dag..!
Förra veckan var en bra matvecka kan jag ju nämna. Gjorde både soppa och fläskytterfilé med potatis i ugn o tzatziki (jättegott!).
Annars rullar det på, jag träffar nytt folk lite varje dag samt mina nu rätt nära kurskamrater. Vi har roligt och stödjer varandra när det verkar som att det kommer att bli sååå jobbigt framöver. Gnäll gnäll.
Nu ska jag försöka komma igång med läsandet av den andra boken i litteraturen, så att jag på något sätt följer min study plan, och sen sova stenhårt.

Ha det bra alla! Kram

MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar